0
0

У кошику немає товарів.

Оплата і доставка

★Доставка Вашего замовлення★

    • Доставка товару здійснюється лише в межах України.
    • Доставка здійснюється службою Нова Пошта.
    • Відправлення замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю того ж дня при оплаті (повідомлення про оплату також до вказаного часу) до 14.00. Прийом замовлень для відправки в той же день з понеділка по п’ятницю здійснюється до 14:00. Відправка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 14:00-18:00.
    • Замовлення, сплачене у п’ятницю після 14.00, відправляється у понеділок.
  • Якщо покупець не забирає посилку, відправлену післяплатою, наступні замовлення будуть надсилатися йому тільки по 100% передоплаті
  • При замовленні від 2000 грн. (з урахуванням знижки) доставка замовлення Новою Поштою здійснюється безкоштовно (*безкоштовна доставка Новою Поштою поширюється лише на послугу склад-склад).

★Оплата★

  • Післяплата – оплата за замовлення відбувається на складі Нової Пошти при його отриманні. Ви оплачуєте суму замовлення + суму за доставку (близько 80 грн) + суму за повернення грошей (20 грн + 2% від суми замовлення)
  • Сума за повернення грошей – Нова Пошта стягує з вас відсоток за повернення грошей нам – вартість послуги післяплати складає 20 грн+2% від суми замовлення.
  • 100% оплата через сервіс онлайн-оплати MonoPay.
  • У разі, якщо замовлення не оплачується, воно автоматично анулюється. Статус замовлення завжди можна перевірити в кабінеті покупця.

★Повідомлення про оплату★

Повідомляти про оплату не потрібно. Після онлайн-оплати замовлення автоматично потрапляє в обробку і буде надіслано в робочий час.

★Відстеження вашого замовлення★

1. Трек номер посилки ми за замовчуванням повідомляємо вам електронною поштою в той же, або наступного дня після відправлення посилки.

2. Ви можете самі стежити за рухом вашої посилки, це можна зробити, ввівши трек номер на сайті перевізника Нова Пошта або по телефону гарячої лінії Нової Пошти 0 800 500 609 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);

3. З моменту прибуття ваша посилка 5 робочих днів зберігається на складі Нової Пошти, після автоматично повертається, тому що подальше збереження платне (10 грн за кожен день прострочення), тому у ваших інтересах відстежувати свою посилку самостійно, а не чекати смс повідомлення від перевізника, оскільки з технічних причин іноді смс повідомлення не доходять.

4.Посилки надіслані післяплатою зберігаються на складі Нової Пошти 5 днів безкоштовно, а потім оформляється повернення посилки в магазин.

5. Коли посилка передана перевізнику, відповідальність за неї він також і несе. Магазин не стежить за рухом посилок і не повідомляє покупця про прибуття посилки на склад – це робить перевізник.

★Повернення та компенсації★

Заводський брак продукції підлягає поверненню та заміні. Усі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину. У разі пошкодження товару під час транспортування ми робимо повну компенсацію пошкодженого товару за умови дотримання обов’язкових умов: якщо посилка була розкрита в офісі Нової Пошти та був складений акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки. В акті має бути детально зазначено, що саме було пошкоджено. Компенсація можлива лише в тому випадку, якщо з цієї посилки ви не отримали компенсацію з перевізника.

Якщо товар вам не підійшов чи не сподобався – повернення такого товару немає.

Усі претензії щодо браку/нестачі приймаються в письмовому вигляді на пошту протягом 3 днів після отримання вами посилки. Будь ласка, не надсилайте претензії через тиждень/місяць/рік — вони не розглядатимуться.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.

Зазначені склади та описи є ознайомлювальними та можуть бути неточними з різних причин (зміна складу виробником, помилки при наповненні сайту та інше). Точний склад дивіться на етикетці чи упаковці засобу.

Магазин залишає за собою право відмовитись від обслуговування в односторонньому порядку.

Бажаємо вам приємних та веселих покупок!

© Всі права захищені - 2024, Happy Berry Shop Розробка сайту