0

Немає товарів у кошику.

Розповсюджені питання

? Як замовити?

Для того, щоб придбати товар у нашому магазині, Вам потрібно виконати кілька простих кроків:

Обрати бажаний товар

Додати товар до кошика

– Перейти до кошика

– Підтвердити замовлення, потім обрати спосіб оплати і вказати дані для доставки:

  • При виборі післяплати замовлення можна сплатити при отриманні на відділенні Нової пошти з урахуванням додаткової комісії (вартість послуги післяплати становить 20 грн+2% від суми замовлення додатково до вартості доставки)
  • При оплаті на картку Приватбанку/Монобанку, через термінал, касу або Приват24 Ви отримаєте реквізити для оплати на електронну пошту, вказану при реєстрації. Після оплати повідомити про оплату за формою.

– Чекати на замовлені найменування, номер ТТН буде надісланий Вам на електронну пошту, вказану при реєстрації.

? Чому замовлення не приймаються у телефонному режимі?

Щоб вся інформація по доставці та оплаті була прийнята правильно і Ви отримали посилку якнайшвидше.

? Навіщо реєструватись?

Реєстрація при оформленні замовлення здійснюється для:

  • відстеження статусу замовлення (всі дані про замовлення та зміну його статусу надходять на електронну пошту)
  • участі у системі накопичувальних знижок.
? Не можу зареєструватися:
  • помилка з некоректним ім’ям користувача

Значить, таке ім’я користувача вже існує. Додайте кілька цифр у кінці або змініть його. Також Ви можете скористатися ім’ям, яке автоматично генерується з Вашого електронної пошти. Ім’я необхідно вводити латиницею.

  • де мені взяти пароль?

Пароль Ви вигадуєте самі. Він буде використовуватися для входу до Вашого облікового запису.

  • некоректний email

Електронна пошта має бути введена за допомогою “@” (наприклад lina@gmail.com)

? Чи передзвонює менеджер для уточнення замовлення?

Ні. Ми не уточнюємо по телефону замовлення, тому що всі найменування є в наявності та доступні для замовлення. Усі необхідні дані для оплати, а також дані про відправлення надсилаються на електронну пошту.

Вам зателефонують лише у разі можливих непередбачених змін у Вашому замовленні.

? Коли відправлять замовлення?

Відправки здійснюються щодня з пн-пт для замовлень оформлених (у разі післяплати) та сплачених (для оплати на картку обов’язково повідомити про оплату) до 15.00.

? Чи можна замовити післяплатою?

Так, відправки здійснюються післяплатою службою Нова пошта.

? На яку суму замовлення безкоштовна доставка?

Безкоштовна доставка поширюється на всі замовлення від 1000 грн. (З урахуванням знижок. Якщо з урахуванням знижки сума замовлення меньше 1000 грн – безкоштовна доставка не поширюється).

? Чи є самовивіз у Києві?

Ні. Самовивіз тимчасово не проводиться.

? Чому немає кур'єра по Києву?

Нова пошта здійснює найвигіднішу та якісну доставку як на відділення, так і адресну. Це набагато вигідніше, швидше та зручніше для покупців.

?Дропшипінг

Додаткових знижок на дропшиппінг не надаємо, тільки ті, що вказані в розділі «знижки».

Відправлення дропшипінгом здійснюється. Заповнюється в полях доставки кінцева адреса покупця та обов’язково в примітках до замовлення вказується «ДРОПШИППІНГ».

Якщо у Вас ще залишилися питання, можете їх поставити:

  • за телефоном (пн-пт 10:00-17:00) +380639538343 +380979361718
  • електронною поштою: koreanhappyberry@gmail.com
  • у WhatsApp: +380979361718
© Всі права захищені - 2021, Happy Berry Shop Розробка сайту
Повідомити про надходження Як тільки товар з'явиться, Ви отримаєте email на вказану адресу електронної пошти.